AMMAR

AMMAR

3

شهید دفاع مقدس سید مهدی اسلامی خواه سبزواری

◇بسم ربّ الزهرا(س)◇

🍃در میان هیاهوی این روزها، #نبض کشور با یاد شما میزند و در میان غبارآلودگی هوا، این #نور شماست که ما را به خود می‌آورد و از ادامه مسیر #ظلمت باز می‌دارد. این روزها که دلم زیاد به جاده خاکی میزند، یکی را می‌خواهد که دستش را بگیرد و با کلام خدایی‌اش او را به فراز قله #سعادت برساند.

🍃یکی مثل #سید_مهدی. کسی که سرشت پاکش او را وارد #حوزه_علمیه_قم کرد. در آنجا شهد شیرین آموزه‌های #اسلام با جانش عجین شد و اندک‌اندک او را #عاشق و شیفته خود کرد. مهربانی و #اخلاص خفته در کلامش، دل‌های آماده زیادی را به این وادی کشاند.

🍃#جنگ حیلتی بود برای پاره‌پاره کردن #خیمه_اسلام و دفن کردن آن زیر خاک #جهل و #غرب‌_پرستی. مردم اما از پاک‌باختگان #ایثارگری بودند و اراده کرده‌بودند در این راه چون مولایشان، #حسین_بن_علی(ع)، جانشان را با خدا معامله کنند.

🍃”آنان از #شرف و انسانیت خود در برابر #استکبار جهانی دفاع کردند تا به آزادی برسند، تا در زیر سایه اسلام به شکوه و بالندگی برسند.”*

🍃سید مهدی نیز در با آنان هم‌صدا بود. او که پیش از آن دل از این دنیای گذرا کنده‌ بود و آماده #سفر شده‌ بود، اصابت ترکشی به سرش، روحش را از #قفس تن رهایی بخشید و همنشین #افلاکیان شد.

*اشاره به وصیت‌نامه شهید

✍️نویسنده: #محدثه_کربلایی

🌸به مناسبت سالروز #شهادت
#شهید_سیدمهدی_اسلامی_خواه_سبزواری

📅تاریخ تولد : ۱ شهریور ۱۳۳۶

📅تاریخ شهادت : ۱۴ آذر ۱۳۶۰

📅تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰

🥀مزار شهید : سبزوار

🕊محل شهادت :بستان

#گرافیست_الشهدا #استوری_شهدایی

دانلود پوستر با کیفیت شهید سید مهدی اسلامی سبزواری

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email