AMMAR

AMMAR

3

سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی

🍃دو سالی هست ثانیه‌های #زندگی جایشان را به گذشتِ ساعت‌ها داده‌اند و زمان مثل حرکت دورترین سیاره به دور خورشید سنگین سپری می‌شود.

 

🍃فضا و زمان سراسر پر از فشار است #دل‌ها_سنگین، نفس‌ها پر از سرب و سرفه‌ها تبدیل شده‌اند به سیاه سرفه. گناه‌هایم جا و اسم‌شان را عوض کرده‌اند و شده‌اند عادت، توبه‌هایم شده‌اند #غفلت، و گریه‌هایم نه از سر #گناه بلکه از سر تف‌های سربالاست که بر خودم نثار کردم زمان عجیب می‌گذرد و این سؤال ذهنم را می‌خورد چرا در این غفلتگاه ایستاده‌ام؟؟

 

🍃ذهنم می‌گوید همه از داغ #دل است که بر سینه داری. راست می‌گوید با داغ دلم کنار نیامده‌ام، با حرارت آتش ملک دلم که دیگر #سلیمانی ندارد که حاکم‌اش باشد، دلم برای شان‌هایش تنگ شده آن موقع که در #روضه‌ها دست روی صورتش می‌گرفت و مثل جنین سر را در سینه‌اش فرو می‌کرد و تکان می‌خورد و سیر گریه می‌کرد و می‌شست دل ما را برای خودش.

 

🍃دلم تنگ است؛ تنگ چشمانی که وقتی #خشم می‌گرفت تنگ و خیره نگاه می‌کرد تا مو بر تن دشمنان سیخ کند و وضویشان را #باطل. #دلم_تنگ انسانی است که مکتبش مثل تیم فوتبال مدرسه ما بود که از هر کلاس کسی بود که پا به توپ بزند و ما پز همکلاسی‌هایمان را بدهیم.

 

🍃دلم تنگ #مرام کسی است که دست #میرافضلی‌ها را گرفت و از کنار خیابان رفسنجان کشاند پای خاکریزهای #طلائیه تا با #ابراهیم_همت بپرد نه اینکه بماند و بگندد.

 

🍃دلم تنگ دست مهربانی است که هر #یتیمی رو طرفش می‌گرفت آغوش می‌گشود تا رها کند او را از داغ یتیمی و خدا قسم دهد که من جا مانده‌ام از پدرش. او رفت و هنوز من #حبس_الابد قفس تن‌ام.

 

🍃دلم تنگ سلیمان است، آنگاه که می‌تاخت بر #دشمن و جز نعش چیزی باقی نمی‌گذاشت. دلم تنگ سلیمانی است، تو که #قاسم بودی قسم‌ات میدهم به نام پاک‌ات قسمت کن برای دل ما #حب_حسین را تا پا در رکاب شویم و بمانیم. حال اما گیج مانده‌ایم در دوراهی شکم و #شهوت، بشکن سبوی ما که دیگر طاقت مستی هم نیست…

 

✍نویسنده: #محمد_صادق_زارع

 

🥀به مناسبت سالروز #شهادت

#سپهد_شهید_حاج_قاسم_سلیمانی

 

📅تاریخ تولد: ۱ فروردین ۱٣٣۵

 

📅تاریخ شهادت: ۱٣ دی ۱٣٩٨

 

📅تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰

 

🥀مزار شهید: کرمان

 

🕊محل شهادت: بغداد، عراق

دانلود فایل با کیفیت پوستر شهید حاج قاسم سلیمانی

 

 

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email